FAQ
Chcąc zapewnić łatwą i szybką możliwość składania zamówień z dostawą przedstawiamy najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi.
Pracujemy od piątku do soboty w godzinach 12:30 – 21:30 i w niedzielę 11:30 – 19:30 Produkty ze Spiżarnii można zamawiać całą dobę.
* Zamówienie możesz złożyć przez stronę internetową, lub telefonicznie pod numerem 77 414 86 67
* Aby złożyć zamówienie wystarczy kliknąć w zakładkę “Menu”, a następnie wybrać kategorię np. Przystawki, wtedy wyświetlą się dostępne propozycje. Aby dodać wybrane produkty należy kliknąć na ikonę koszyka w prawym dolnym rogu. Lista zakupów pojawi się po prawej stronie sklepu.
Aby zamówienie zostało zrealizowane w następnym kroku wystarczy kliknąć Zamówienie, a system automatycznie poprosi o Dane niezbędne do zamówienia. Następnie trzeba wybrać metodę płatności, a ostatni krok to “Kupuję i Płacę”. GOTOWE!
Zamówienie należy opłacić gotówką przy dostawie. Będzie nam miło, jeśli przygotujesz wyliczona kwotę.
* Dostawa w promieniu 10km jest darmowa przy zamówieniu na min 50 zł.
* Dopłaty dla poszczególnych miejscowości znajdziesz w zakładce DOSTAWA
Cena opłaty przy zamówieniu zostanie automatycznie doliczona w koszyku
Reklamację możesz złożyć drogą mailową pod adresem nad@stawem.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 77 414 86 67.